21 lut 2015

Bransoletki dla pana

Bardzo długo zmagałam się z tym tematem. Przede wszystkim dlatego, że nie do końca wiedziałam jak ma wyglądać taka męska bransoleta. Zrobiłam trzy. Wszystkie w czerni i srebrze. Użyte koraliki to jet, frosted jet i pfg aluminium.




Najbardziej męska wydaje mi się wersja ze skórzanym rzemieniem. Do tego przekładki i wyplatany motyw.


Druga wykonana z metalowych ogniw techniką chainmaille. Wybrałam wzór bizantyjski. Czarny drut na ogniwka zakupiłam w sklepie manzuko. Trochę trwało opanowanie techniki, ale efekt mi się podoba. Nawet jeżeli nie jest to bardzo męska bransoletka.


Trzecia, ale zrealizowana jako pierwszy pomysł, to peyot nieparzysty czarno - czarny ;-)
Według mnie najmniej odpowiednia dla mężczyzny, ale wysyłam wszystkie trzy i poczekam na opinię.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...