11 sty 2015

upcykling - zabawy z papierem

No i obiecywałam sobie, że nie stanę do żadnego wyzwania w najbliższej przyszłości, bo brakuje mi czasu. Jednakże przy okazji strojenia domu na święta, odnalazłam upcyklingowy stroik, który zrobiłam w ubiegłym roku i zawiesiłam go na ścianie, bo uważam że jest bardzo efektowny. A tu po świętach patrzę - wyzwanie papierowe. Chodziłam, patrzyłam na ten stroik i stwierdziłam, że wykonanie 100 razy mniejszego w formie naszyjnika zajmie mi parę minut.
W rzeczywistości zajęło mi to znacznie więcej czasu, ale wisiorek jest.


 Wykonany ze starej gazety, a dokładniej z około setki malutkich rożków sklejanych z 1cm kwadracików gazety. Wszystko podklejone obszytym koralikami podkładem i zawieszone na krawatce.
W centum rivoli swarovskiego.



Można by zapytać o trwałość naszyjnika - no cóż podejrzewam, że nie jest to biżuteria na lata ;-)



W związku z tym, że jest to wyzwanie noworoczne, to z najlepszymi życzeniami dla wszystkich rękodzielników zgłaszam papierowy naszyjnik na wyzwanie Kreatywnego Kufra.





8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i bardzo misterne wykonanie :-) Wisior piękny i oryginalny. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dzisiaj zgłoszę swoją pracę, ale moja chowa się przy Twoim dziele ;) cudo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za pozytywne komentarze. Cieszę się ogromnie, że moje prace się podobają. Nawet te papierowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohoho teraz widzę, ze masz powodzenie w tych wyzwaniach ;) gratuluje wyróżnienia za Pandorę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Nagroda za pandorę bardzo mnie ucieszyła, ale bez przesady z tym powodzeniem. Ot uda się od czasu do czasu trafić w gusta jury ;-)

      Usuń
  5. Piękne, śliczny ten kwiatuszek wyszedł !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...