10 sie 2014

Willy Wonka - czyli kolejne wyzwanie

I znowu się skusiłam na udział w wyzwaniu. Tym razem ma to być praca zainspirowana filmem Tima Burtona: Charlie i fabryka czekolady. Jest to świetnie zrobiona bajka, ale na mnie największe wrażenie robi charakteryzacja Jonny'ego Deppa.


Dlatego też pierwsze co mi przyszło do głowy: to jego kapelusz i zrobiłam kapelusz. Wykonany metodą haftu koralikowego. Największym problemem było wymodelowanie kapelusza tak, aby jak najbardziej przypominał ten oryginalny. Materiały użyte to toho 11 i 8, superduo -  opaque jet, tila 6mm frosted jet oraz
miyuki round 11 chalk lava red. Denko kapelusza to opleciony czarny guzik.



No więc zgłaszam mój kapelusik do wyzwania w Kreatywnym Kufrze


Na koniec pozostało pytanie o użyteczność tego kapelusza. Pierwotnie miała to być spinka do włosów, ale to nie do końca pasowało. I chociaż można go potraktować jako dość sporą zawieszkę na długi łańcuszek, to jednak chyba najbardziej mnie przekonuje breloczek na lusterko samochodowe ;-)

23 komentarze:

  1. Świetny kapelusz, wygląda bardzo realistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, starałam się jak mogłam ;-)

      Usuń
  2. mi też się podoba, powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetny jest! Cudny kapelusik, powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wymagał trochę pracy, ale efekt chyba nienajgorszy ;-)

      Usuń
  4. Bardzo pomysłowa praca! Podoba mi się! Powodzenia i trzymam kciuki za nią! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany, to już czwarty pozytywny komentarz jednego dnia. Dziękuję bardzo :-)

      Usuń
  5. Odpowiadam na komentarz na moim blogu: cóż, ubiegłaś mnie, myślałam, że mam genialny pomysł ;P, ale weszłam na KK... zmiażdżyłaś konkurencję, według mnie :D Pomimo, że twój cylinder jest dość obszerny (tak się zdaje), to absolutnie jest dziełem sztuki i wytworem niezwykłej kreatywności i cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest dość spory 5,5 cm średnica ronda i 5 cm wysokość. Dlatego mój na lusterko, a Twój na szyję :-)

      Usuń
  6. Najlepsza praca jak do tej pory, powodzenia w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kapelusz jest bajeczny!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, bardzo się cieszę, że robi wrażenie :-)

      Usuń
  8. Nietuzinkowe, życzę wygranej :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity i rewelacyjny - to pierwsze słowa jakie mi się nasunęły po zobaczeniu zdjęcia Twojego kapelusza! Chylę czoła i życzę powodzenia w wyzwaniu! ;}:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i miło mi, że moja praca się podoba :-)

      Usuń
  10. Świetna, misterna praca!!! bardzo mi się podoba, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie dobre komentarze, na prawdę są dla mnie niezwykle motywujące

      Usuń
  11. Dla mnie miejsce na podium :) pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, nie mogę się na niego napatrzeć. Z pewnością świetnie będzie prezentował się na dekolcie, przyciąga uwagę :)
    Sporo pracy musiałaś włożyć w jego wykonanie, opłacało się, bo efekt jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie również się podoba! Super. Bardzo staranne wykonanie, pięknie :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...