7 sie 2014

Komplety, komplety i koło

Wciąż dorabiam kolejne elementy do wykonanych już wcześniej prac. Do jednej z czterech bransoletek dorobiłam naszyjnik w takim samym wzorze,tylko wykonany z koralikó większych niż bransoletka czyli toho 11 trans frosted teal i silver lined frosted teal w rozmiarach 11 i 8 oraz 11 pfg aluminium.
Żeby komplet był kompletny, powstały również kolczyki, a że od nadmiaru głowa nie boli, to aż dwie wersje.







A druga część postu dotyczyć będzie projektu, który powstawał bardzo długo, ale wreszcie zdołałam go ukończyć. Zastanawiałam się co można wymodelować ściegiem cubic-raw i oprócz kołnierzyka, a nawet przed nim powstała kolista zawieszka. Koraliki użyte do jej wykonania to toho 11 w kolorach opaque: cornflower, frosted mint green oraz ceylon frosted peach cobler.
Największy problem stanowiło dla mnie podwieszenie koła. Pomógł mi w tym pan Rafał, który jest również rękodzielnikiem, choć w całkiem innej dziedzinie, a że sama posiadam jeden z jego fantastycznych świeczników, to pozwolę sobie na zalinkowanie jego strony: metaldekor.pl 
Wykonał on trapezową obejmę z aluminiowej blachy, natomiast pomysł i wykonanie krawatki jest mój i jest ona wykonana ze srebrnego drutu 1,2mm


Dodam, że to nie koniec prac z cubic-raw. Na wykończenie czekają kolejne prace, ale na razie straciły priorytet ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...