11 sie 2014

Drut pamięciowy w trzech odsłonach

Postanowiłam wykorzystać zakupiony kiedyś drut pamięciowy. Dawno temu zrobiłam jedną bransoletkę na drucie, a potem poszedł do pudełka i tak przeleżał kilka miesięcy. Ale jak go wyciągnęłam, to zużyłam prawie całkowicie.
Na początek prezentuję dwie potrójne bransolety ze sznurów koralikowych na 5 koralików toho w rozmiarze 11.
Pierwsza w kolorach: opaque frosted blue turquoise, opaque frosted cornflower i ceylon frosted aqua. Zakończenie stanowią kołeczki bukowe odpowiednio docięte i nawiercone.




Druga - higher metalic iris violet, trans-rainbow frosted cobalt i matte color andromeda. Kołeczki tym razem zabejcowałam delikatnie i przetarłam papierem ściernym.





A na koniec prezentuję kolczyki - duże koła o średnicy około 6 cm. Zrobiłam je dlatego, że połamały się moje ulubione srebrne kółka. Te nowe wykonałam z toho 15 pfg aluminium, na pięć koralików w rzędzie. Zakończenia i zapięcie kombinowane z tego co było pod ręką ;-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...