27 lut 2014

Trudne początki

No i zaczynam swoją przygodę z blogowaniem.
Oj ciężkie są to początki, ustawianie strony, wybieranie tła, czcionek itd
Pocieszam się, że każdy tak zaczynał, więc ja też dam radę.
Od zawsze pociągało mnie różnego rodzaju rękodzieło i od czasu do czasu oddawałam się tym ręcznym robótkom bez reszty. Rok temu rozpoczęła się moja przygoda z koralikowaniem. Szukając nowych wzorów na serwety szydełkowe natknęłam się na szydełkowe sznury koralikowe. Od nich zaczęłam, a potem kombinowałam też z innymi technikami.
Poszukiwanie koralików, zachwyt nad mnogością ich kolorystyki, dobór igły, szydełka i innych akcesoriów - to wszystko pochłaniało mnie całkowicie. Teraz trochę wiem. Ale czuję, że wiele jeszcze przede mną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...