18 mar 2014

Czarno - czerwone

Powoli uświadamiam sobie, że jak tak dalej pójdzie to w ciągu jednego miesiąca zamieszczę tu prace z całego roku. Trzeba albo zmniejszyć częstotliwość blogowania, albo brać się intensywnie do nowych robót. Zostałam poproszona o czarny naszyjnik z czerwonymi akcentami, który zrealizowałam w dwóch formach. To znaczy pierwsza była za mało czerwona i musiałam przerobić całość tak aby akcenty czerwone były nieco bardziej dominujące. Sznur szydełkowy na 5 koralików, bardzo krótki zrobiłam z mieszaniny toho 11 matte color opaque grey, frosted jet i metallic silver frosted antique silver. Dwa sznury połączyłam tak by stworzyły oczko na środku i tu podwiesiłam czerwień. W pierwszej wersji to czerwone korale w czarnych kapturkach.


A potem zmieniłam trzy czerwone jagody, na .... no właśnie na co? czerwony wachlarz?? Sama nie wiem, w każdym razie wykorzystałam do tego fp 6mm opaque red.


Mi osobiście bardziej podobała się wersja pierwotna. A Wam?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...