16 mar 2014

Debiut wyzwaniowy

Niedawno zorientowałam się, że jest coś takiego jak wyzwania twórcze i jak to działa. Znalazłam więc odpowiednią stronę KREATYWNY KUFER i trafiłam na nowe wyzwanie. Najpierw chciałam spróbować swoich sił w roszpunce, ale potem się przekierowałam na Lorelai.

Pomyślałam, zamówiłam nową porcję koralików, 30 razy zmodyfikowałam pomysł i otrzymałam naszyjnik: wariacja na temat  kwiatu lilii wodnej  w sam raz dla nimfy wodnej.



Naszyjnik powstał z koralików toho 11 w kolorach ceylon: frosted snowflake, frosted aqua i frosted peach cobler. Ponadto wykorzystałam 15 permanent finish - galvanized starlight, a środkowy akrylowy kaboszon z fantastycznym efektem przestrzennym wewnątrz oplotłam silver-lined frosted rainbow teal. Sznur to tubular twisted herringbone (mam nadzieję, że nie poplątałam nazw stylów plecenia ;-)) 

Zgłaszam swoją pracę na wyzwanie KK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...