13 mar 2014

W ramach podziękowań

Jakiś czas temu moja znajoma obdarowała mnie "przechodzoną" biżuterią. Ja osobiście nie mam takiego pojęcia w swoim słowniku i mam problemy, żeby rozstać się z czymkolwiek, czy to biżuteria, czy ubranie, czy książka, jednak okazuje się, że nie wszyscy tak mają. Najpierw się wahałam, ale potem jak sroka wyobraziłam sobie co mogę z tym zrobić i przyjęłam darowiznę.

W związku z tym prezentem, postanowiłam się odwdzięczyć i po długim namyśle wyprodukowałam wisior na bardzo długim łańcuchu z perłą. Całość wykonałam według wzoru eridhan. Kolorystyka trochę wpadająca w fiolet. Wykorzystałam toho opaque jet oraz mniejsze metalic amethyst gun metal. Ponadto wisior zawiera tile 6mm pastel purple, fp 4mm matte luster metalic amethyst oraz fp 3mm hematite. Ozdobne miseczki ze starego srebra, łańcuszek typu żmijka, perła mauve dopełniły dzieła. Miałam problem z tym, żeby praca była symetryczna, oraz z tym, czym wypełnić środek. Ostatecznie wykorzystałam kawałek odpowiednio dociętego korka. Na koniec doczepiłam chwościk z fioletowego rzemyka.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...